Stalder René
aus Spiez schrieb am 7. September 2009
Liebe Jazz-Musiker
Habe gestern Sonntag zusammen mit meiner Frau Rita Euren Auftritt auf dem Männlichen genossen. Eure Musik, der Brunch und das Super-Wetter waren alles ein Genuss.
Euer musikalisches Können und der freundliche Auftritt beeindruckten uns und alles erinnert mich an meine eigene musikalische Pubertät. Damals (es war ca 1960) spielte ich mit ein paar Thuner-Gielen in der Gruppe "Allright". Wir kamen nie auf dieselbe Stufe wie ihr seid. Trotzdem genossen wir eine grosse Beliebtheit und es jukt mich immer wieder an das Schlagzeug zu sitzen. Keine Angst, es entsteht keine neue Konkurrenz, nur Fanstimmung.
Örgeli-Stärne
aus Thun und Umgebung schrieb am 22. August 2009
Hallo zäme
Es isch für üs immer wieder schön, Euch zgseh , e Freud, öirer Musig dörfe zuezlose, akkustisch nach New Orleans dörfe z'verreise und z'Auerbeschte, mit Euch sogar dörfe z'musige!!
A dere Steu möchte mir o am Franz härzlech danke, wo üs chunnt cho ushäufe.
Ganz liebi Grüess und bis zum nächschte Mau.
Manuela im Name vo de Örgeli-Stärne
Liebe Full Steamler. Gestern habe ich Euch wieder mal mit meiner Frau in Oberhofen geniessen dürfen. Euer Konzert hat uns sehr gut gefallen.
Wir werden Euren Terminplan genau verfolgen und gerne wieder mal bei anderer Gelegenheit vorbeischauen.
Zwahlen Barbara
aus Rümligen schrieb am 2. Juli 2009
Jä-waaas, wott de da niemer ids Gäschtebuech schribe?? De tue ig halt: Me muess doch emal ir Öffentlechkeit kundtue, dassmer vom 20. bis 27. Juni 09 in Giverola, adr wunderbare Costa Brava ä SUPERSCHÖNI Feriewuche mitdr Fullsteam Jazzband hei dörfe verbringe!! Ds Wätter hett beschtens mitgmacht (im Gägesatz zu där Chelti ir Schwyz!),d'Musig isch vom feinschte gsy, ds'Ränzli hettme mit de gluschtigschte Sache chönne füue u drzue no ä ganz gueti Kameradschaft gniesse!! Wär nid derbii isch gsy, isch säuber tschoud.:-) Aune Musiker vodr Fullsteam Jazzband und Les Diables Rouges äs grosses Merci für die tolle Konzärt und ihres unermüedleche Engagement! Äs isch seeehr schön gsy, u leider viu zchurz. Aber wär weiss, das isch doch öppe nid zletscht Mal gsy dassme sech in Giverola trifft?!...
Uf däm Wäg liebi Grüess a aui Jazzfründe wo die letscht Wuche in Giverola si gsy!! Bye bye! Babs
Schade der Musikerwechsel, doch manchmal ist es einfach unumgänglich.
Wünsche Euch allen eine schöne Festzeit, und für 2009 wiederum viele schöne jazzige Auftritte. Bis bald wiedermal!
Das Konzert am 31.10. war ein Erlebnis der besonderen Art - es wird sicher nicht mein letzter Besuch gewesen sein! Soweit ich mir die Bemerkung erlauben darf: es wurde auf sehr hohem Niveau mit fantasievollen Soli gespielt. Und dann kam halt noch "a wonderful world" extra für mich. Ruedi, allerherzlichsten Dank! An die ganze Band meinen herzlichen Dank, das bleibt unvergesslich.
Urs und Liselotte
aus Kirchberg schrieb am 8. November 2008
Hallo Ruedi
Wir haben mit unseren Freunden am 31.Oktober im Incontro Euer Konzert gehört und waren begeistert von der neuen Präsentation im zweiten Teil. Einhellig war zu hören: Wir sind wieder einmal dabei!!