Unser Gästebuch

Wir würden uns freuen, wenn Sie uns hier ein paar Worte hinterlassen

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind erforderlich.
Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Es ist möglich, dass dein Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn überprüft haben.
Wir behalten uns vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
Zwahlen Barbara aus Rümligen schrieb am 2. Juli 2009
Jä-waaas, wott de da niemer ids Gäschtebuech schribe?? De tue ig halt: Me muess doch emal ir Öffentlechkeit kundtue, dassmer vom 20. bis 27. Juni 09 in Giverola, adr wunderbare Costa Brava ä SUPERSCHÖNI Feriewuche mitdr Fullsteam Jazzband hei dörfe verbringe!! Ds Wätter hett beschtens mitgmacht (im Gägesatz zu där Chelti ir Schwyz!),d'Musig isch vom feinschte gsy, ds'Ränzli hettme mit de gluschtigschte Sache chönne füue u drzue no ä ganz gueti Kameradschaft gniesse!! Wär nid derbii isch gsy, isch säuber tschoud.:-) Aune Musiker vodr Fullsteam Jazzband und Les Diables Rouges äs grosses Merci für die tolle Konzärt und ihres unermüedleche Engagement! Äs isch seeehr schön gsy, u leider viu zchurz. Aber wär weiss, das isch doch öppe nid zletscht Mal gsy dassme sech in Giverola trifft?!...

Uf däm Wäg liebi Grüess a aui Jazzfründe wo die letscht Wuche in Giverola si gsy!! Bye bye! Babs
Bitte warten …