Liebi Full-Stiiiimer
Mir wette gärn aune Gästebuech-Läser kund tue, dass die New Orleans-Tage uh gfägt hei! Daderzue heit Dir ganz viu bytreit, mit danke no einisch härzlich. Dir heit dewäg toll gspiut, dir chöit de Bands vo New Orleans siebemau ds Wasser reiche...
DReis u die zäh Täg si super organisiert gsi, dir heit üs e geniali Reiseleitere zur Syte gsteut, es isch eifach aues mega guet u schön gsi! Mir hei üs ke Momänt gstresst gfüehlt u trotz aune Usflüg u gmeinsame Ungernämige no gnue Zyt gha für üs säuber.
Mit ganz viune Erläbnis u Ydrück im Härze u im Chopf hei mir de no zwöi Wuche Florida usicher gmacht u no einisch ganz viu erläbt, wo de baud ke Platz meh gha het!
New Orleans het töifi Ydrück i üs hingerlah, mir chiemte sofort wieder mit Öich ufne nächsti Reis!!
Aues Guete für öich aui, Dir syt super!!
Härzlich Barbara u Max
Barbara & Max Gysl
aus
Uetendorf
schrieb am 8. November 2007
Bitte warten …
