Ig cha ar Babs nume zustimme ou für mi sis unvergässlechi und einzigartigi Täg in New Orleans gsi. Die Stadt wo mi immer wider i ire Bann zieht aber natürlech ou öii Konzärt und die schöne Bekanntschafte wo sech ergäh hei...
I wünsche aune e gueti Zit und "Laissez les bons temps rouler..." kerstin
Kerstin Lüscher
aus
Kirchberg
schrieb am 29. Oktober 2007
Bitte warten …
