Halloo zäme!
Ändlech wirds Früehlig! U genau das hättme letscht Samschtig nid chönne meine, wo d'Fullsteamer im TCS Verchehrsprüefzäntrum in Thun-Allmedinge meh aus 3 Std. gspilt hei!! Imene chlyne offene Feschtzält, bi strömendem Räge, und äre furchtbare Bise! Aber die 6 Manne heisech dürebisse und wie immer ds Beschte ggäh!! CHAPEAU für dä Ysatz!! Itz fröiemernis aui uf die wärmeri Jahreszyt und klimatechnisch wieder gmüetlecheri Uftritte vor FSJB!!! Aune ä schöne Früehligsaafang u bis zum nächschte Mal!
Liebi Grüess Babs
Barbara
schrieb am 21. März 2011
Bitte warten …
